Shop Mobile More Submit  Join Login
About Other / Artist Pidgey or The Glitch DetectiveOther/United States Group :iconpidgey-lovers: Pidgey-Lovers
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 426 Deviations 8,400 Comments 8,889 Pageviews

Newest Deviations

Heyo! Name's...well, just call me Pidgey, Glitch Detective, you know, stuff like that. I'm not much of an artist, and since I rarely have any time to spare to draw, I just doodle a bit here and there nowadays. Don't expect a lot of drawings from me, since...yeah. Anyways, stop by and chat for a bit if you want!

Favourites

Donate

Pidgey64 has started a donation pool!
66 / 100
Only if you want to be generous

You must be logged in to donate.

Activity


Soooo, if anyone really cares, I got Skype...
I'm like that loser that only has like, 3 contacts :iconlazycryplz:
Not much to say...if anyone wants to know my Skype, note me if you want
Behold MORE of my horrible editing skills by Pidgey64
Behold MORE of my horrible editing skills
Yup...this one is a bit more awkward, but eh...I might try to fix this up later, or not...
See: Kristoph pidgey64.deviantart.com/art/Be…
Loading...
Behold my horrible editing skills by Pidgey64
Behold my horrible editing skills
Meh...I don't know, I just got really bored last night and did a thing in like, 10 minutes...
Maybe it was just because I read somewhere that the Gavin brothers were originally designed with two of those twisty hair things? Dunno...
See: Klavier pidgey64.deviantart.com/art/Be…
Loading...
Agh...sorry, sorry! I'm not dead, I promise! I just don't really check here a lot...blergh...
Anyways, I haven't stopped drawing, if anything, that's what I've been doing! Eh...but if we're being honest here, what I've been mostly doing is playing Ace Attorney since like...last month?
Egh...either way, I'll try remember to post more drawings here, if I can
Ah, er...not sure if anyone really cares, but it was my birthday like 2 days ago, so...
  • Listening to: Xenoblade Chronicles Soundtrack
  • Reading: Nothing
  • Watching: Nothing
  • Playing: Apollo Justice: Ace Attorney
  • Eating: Cereal
  • Drinking: Water
Like, really sorry...meh, I might come here more in my spare time though, since everywhere else on the interwebs I go I get ignored :X
Maybe I'll try to update more...idk
P.S., Happy St. Patrick's Day! (that's today right?)
  • Listening to: Xenoblade Chronicles Soundtrack
  • Reading: Nothing
  • Watching: Nothing
  • Playing: Super Smash Bros. 4
  • Eating: Cereal
  • Drinking: Water

deviantID

Pidgey64's Profile Picture
Pidgey64
Pidgey or The Glitch Detective
Artist | Other
United States
Interests
Soooo, if anyone really cares, I got Skype...
I'm like that loser that only has like, 3 contacts :iconlazycryplz:
Not much to say...if anyone wants to know my Skype, note me if you want

AdCast - Ads from the Community

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconawesomelyderped:
AwesomelyDerped Featured By Owner Jul 7, 2015   Digital Artist
PERSON
Reply
:iconpidgey64:
Pidgey64 Featured By Owner Jul 12, 2015   Artist
YES HELLO
Reply
:iconawesomelyderped:
AwesomelyDerped Featured By Owner Jul 12, 2015   Digital Artist
BEEP BOOP
Reply
:iconpidgey64:
Pidgey64 Featured By Owner Jul 15, 2015   Artist
PEEP BEEP MEME CREEP
Reply
(1 Reply)
:iconmewlover1418:
Mewlover1418 Featured By Owner Jun 18, 2015  Student Artist
Kyleeeeeeeeeeee
Reply
:iconpidgey64:
Pidgey64 Featured By Owner Jun 20, 2015   Artist
Yeeees?
Reply
:iconmewlover1418:
Mewlover1418 Featured By Owner Jun 20, 2015  Student Artist
Haiiiii
Reply
:iconpidgey64:
Pidgey64 Featured By Owner Jun 20, 2015   Artist
Yo~
Reply
(1 Reply)
:iconsirwheatley:
SirWheatley Featured By Owner Jun 15, 2015  Hobbyist General Artist
//sCREAMIN


HI FRIEND!
Reply
:iconpidgey64:
Pidgey64 Featured By Owner Jun 20, 2015   Artist
oH
Reply
Add a Comment: